Η αποστολή των προϊόντων σας γίνεται με μεταφορική στην πόρτα σας, στην χαμηλότερη τιμή.
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται διαφορετικά από τα πωληθέντα προϊόντα, εφόσον έχει προηγουμένως συνομολογηθεί με την επιχείρηση, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Η επιστροφή γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
1). Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.
2). Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, κατ’ ελάχιστο δεν θα γίνονται δεκτά.
Επίσης στην περίπτωση που παραλειφθεί ελαττωματικό προϊόν λόγω της μεταφοράς ή ελλιπούς τρόπου συσκευασίας, θα πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία με την επιχείρηση εγγράφως / ηλεκτρονικά / τηλεφωνικά και προσκόμιση φωτογραφίας στο email της επιχείρησης (info@mayfairhome.gr) με σκοπό την εξακρίβωση της καταγγελίας.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία, καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη, βαρύνουν την επιχείρηση, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δε φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση και ορίζεται από την τράπεζα του συναλλασσόμενου. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει τη δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται σε αυτόν από το κατάστημα από το οποίο παραλήφθηκε το προϊόν. Η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και θα προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.